Röportaj

Röportaj #5: Banunundunyasi.com

Banunundunyasi.com sitesinin sahibi Banu Özkan Tozluyurt    ile yaptığım kısa röortaj;




1)Blog Yazmaya Nasıl Başladınız?2005 yılında bir seyahat için Almanya'daydım ve bir arkadaşım "blog" diye bir şeyden bahsetti. Biraz inceledim ve hoşuma gitti. Hemen orada kendime o zaman, blogspot tabanlı bir blog açtım ve ilk olarak da Almanya seyahatimi yazdım. Hatta yazdığım masada lacivert bir örtü vardı, rengi çok güzeldi. Blogumun adını o an LACİVERT koymuştum. 
2)Herkese blog yazmayı önerir misiniz?Kesinlikle öneriyorum. Bir kere çok önemli bir arşiviniz oluşuyor. İlk kitabımı 2010 yılında blog yazılarımdan derleme yaparak çıkarmıştım. Geleceğe dair bırakacağınız en güzel şey.
3)Blog yazarken karşılaştığınız zorluklar nelerdi?
 Bunları nasıl aştınız?
Çok fazla zorlukla karşılaştım diyemem ama adından belli olduğu üzere, dünyamı paylaşıyorum. Bu nedenle çevremden zaman zaman özelimi paylaşmak konusunda tepki alıyordum. Fakat sonradan gördüler ki, bana özel sırları değil, benim yaşadığım ama herkesi ilgilendiren ya da etkileyen şeyleri yazıyorum. 
4)Neden blog yazıyorsunuz?Kendini yazarak çok daha iyi ifade eden bir insan olduğum için, kitap/roman yazdığım için bana bir disiplin sağladığından, arşiv için...
5)Çevrenizde sizden görüp/etkilenip blog yazmaya başlayan oldu mu?ÇOK.
6)Blog yazmaya başladığınızda çevrenizin tepkisi ne oldu?Çok teşvik ettiler çünkü yazdıklarımı okurken kendileri yaşamış gibi hissettiler.
7)Blog yazısına başlamadan önce yaptığınız hazırlığı kısaca anlatır mısınız?Bu yazacağım şeye bağlı. Bilgilendirme amaçlı ise çok ciddi araştırmalar yapıyorum ve kaynak tarıyorum. Gezi yazısı ise özellikle farklı noktaları nasıl anlatabilirim diye araştırma yapıyorum. Zaman zaman video çekimleri yapıyorum


Hakkımda Ali Yatarkalkmaz

Merhaba ben Ali! Bu blogun yazarıyım. Blogumda genellikle internet ve bilgisayar olmak üzere bir çok konuda içerikler paylaşıyorum. Bir yandan yeni şeyler öğreniyor bir yandan da bu öğrendiklerimi sizlerle payalşıyorum.. Hakkımda daha fazlası

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.