İnternet

Düzenli Reklam Yapmanın Önemi

Reklam yapmanın önemini bir çok kişi bilse de bir bu kadar kişi de gereksiz buluyor. Ben reklam yapmanın önemli olduğunu düşünenlerdenim bunu düşünmemdeki ve tabii ki bu yazıyı yazmamdaki en temel sebepler;

  1. Reklam yapmak gerek ürünümüzün gerekse de sitemizin bilinirliğini artırmaya yarar.
  2. Reklam yapmak ürün veya sitemizin unutulmasını engeller. Sürekli insanlara hatırlatır.
  3. Reklam yapmak keşfedilmenizi sağlar.
Bu üç temel hedef bile fazlası ile yeterken reklam yapmanın faydaları bunlarla sınırlı değildir. Bunların yanında insanların aradığı ürünü bulmasını kolaylaştırır, müşteride veya okuyucuda güven duygusu uyandırır, hedeflediğiniz kişilerin sitenize girmesini veya ürününüzü kullanmasını sağlar. Reklam vermek başta büyük ve gereksiz gibi bir maliyet gibi dursa da özellikle de internet dünyasından verilen reklamlar için bu tam tersidir. İnternet yani online reklamlar hedef kitlenizi belirlemeyi, gerçekten ürünü veya sitenizi arayan kişilerin sizi bulmasını kolaylaştırır. Cebinizdeki para kadar reklam yapıp bunu da en büyük verimlilikle yapmanızı sağlar.

  Yazımdan da anlayabileceğiniz gibi tabii ki ben bu yazımı online platformları düşünerek yazdım. Gidip mahalle girişindeki duvara reklam verirseniz saydıklarımın hepsi geçerli olmayacak fakat yine de bu da size büyük fayda ve katkı sağlayacaktır.

Hakkımda Ali Yatarkalkmaz

Merhaba ben Ali! Bu blogun yazarıyım. Blogumda genellikle internet ve bilgisayar olmak üzere bir çok konuda içerikler paylaşıyorum. Bir yandan yeni şeyler öğreniyor bir yandan da bu öğrendiklerimi sizlerle payalşıyorum.. Hakkımda daha fazlası

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.