Röportaj

Röportaj #3: Mutlueller.com

Mutlu Eller Sitesinin sahibi Sema Eren Schoenrock    ile yaptığım kısa röportaj 


1)Blog yazmaya nasıl başladınız?
Nasıl başladığımı, neden böyle bir karar verdiğimi hiç hatırlamıyorum. Çoğunlukla takip ettiğim yabancı bloglar vardı o dönemde. Bir şekilde açmaya karar verdim, baktım ki okuyanlar var, yorum da yazıyorlar, devam ettim.

2)Herkese blog yazmayı önerir misiniz?
Vakit ayırabilecek herkese kesinlikle evet. Herkesin mutlaka ilgi alanı vardır, bununla ilgili içerik üretebiliyorsa ve bunu da paylaşmayı seviyorsa blog doğru adres. Diğer sosyal medya platformlarından çok farklı bir yerde benim gözümde.

3)Blog yazarken karşılaştığınız zorluklar nelerdi? Bunları nasıl aştınız?
Sanırım başlangıçta teknik olarak çok yeterli değildim, zorlandığımı hatırlıyorum ama bu çok büyük bir zorluk değildi. Sonuçta okuyarak, nedir, ne değildir araştırarak bazı şeyleri öğrendim. Bilmediğim teknik konular bitmedi tabii ki, önüme çıktıkça öğrenmeye devam ediyorum.


4)Neden blog yazıyorsunuz?
Her şeyden önce benim için anı defteri gibi. Yaptıklarım, gezdiğim, gördüğüm yerler, düşüncelerim....hepsi az ya da çok blogumda. Bir de buna ek olarak başkalarına da faydam dokunabiliyorsa ne mutlu bana. Blog yazarak çok hoş bir çevre edindim, güzel bir etkileşim halindeyim. 


5)Çevrenizde sizden görüp/etkilenip blog yazmaya başlayan oldu mu?
Evet, eşim ve oğlum. Oğlum daha çok genç, heveslendi ama henüz çok aktif değil. İlerde devam edeceğini düşünüyorum.


6)Blog yazmaya başladığınızda çevrenizin tepkisi ne oldu?
Başlangıçta bog yazdığımı bilen çok yoktu, zamanla öğrendiler. Olağanüstü bir tepki olmadı, daha çok "eee yazıyorsun da ne oluyor" tarzı bir yaklaşım var. Blog okumayan, yazmayan birinin neden blog yazdığımızla ilgili fazla bir fikri yok ya da anlam veremiyorlar. 


7)Blog yazısına başlamadan önce yaptığınız hazırlığı kısaca anlatır mısınız?
Genelde kafam karışık olur, daha doğrusu çok konu vardır mutlaka. Vakit bulduğum an önce ne yazacağıma karar verip araştırırım. Başkaları yapmış mı, yazmış mı, yazdıysa ne yazmış vs. Eğer "kendin yap" tarzı bir proje veya gezdiğim bir yeri anlatacaksam mutlaka fotoğrafları olmalı. Onları hazırlarım, kaç fotoğraf, kalitesi uygun mu vs. Sonrası zaten kendiliğinden gelir. 


Sema Hanıma verdiği değerli bilgilerden dolayı teşekkür ediyorum :) 

Hakkımda Ali Yatarkalkmaz

Merhaba ben Ali! Bu blogun yazarıyım. Blogumda genellikle internet ve bilgisayar olmak üzere bir çok konuda içerikler paylaşıyorum. Bir yandan yeni şeyler öğreniyor bir yandan da bu öğrendiklerimi sizlerle payalşıyorum.. Hakkımda daha fazlası

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.