Ne Sıklıkla Yazı Paylaşmalıyız?

Bu konu hakkında daha öncede yazılar paylaşmıştım fakat bu konuyu daha ayrıntılı bir şekilde ele almaya karar verdim. Çünkü sitemizde ne paylaştığımız nasıl paylaştığımız kadar ne sıklıkla yazı paylaştığımızda çok önemli. Sitemizde bir düzen tutturamazsak sabit bir kullanıcı kitlesi elde etmemiz de zorlaşır. Gelen okuyucuları elimizde tutmamızın ne kadar önemli olduğunu da daha önceki yazılarımda belirtmiştim.

 Şimdi geri konumuza dönecek olursak ilk olarak kendi yazı düzenimizi kendimiz belirlemeliyiz Başkalarının yazı düzeni size uymayabilir. Bu nedenle ilk olarak gelen kullanıcımızı göz önünde bulundurmalıyız. Eğer kullanıcı sayımız az ise daha sık yazmamız çok önemli. Daha sık yazı yazmamız kullanıcının ilk adımda bize gelişini hızlandıracaktır. Eğer ortalama bir kullanıcı kitlemiz varsa 3-4 günde bir çok daha sık bir kullanıcı kitlemiz varsa da hafta da 1 yazı yazmamız yeterli olacaktır. Fakat burada dikkat etmemiz gereken çok kullanıcımız var diye işleri boşlamamamız ve belirlediğimiz düzene uymalıyız.

 Bir diğer dikkat etmemiz gereken konuda bir günde 5 yazı paylaşıp sonra 1 hafta yazı paylaşmamaktansa 2 günde bir yazı paylaşmanız hem yazı bulmanızı kolaylaştırır, hem de blogunuzda bir düzen oluşturmanızı kolaylaştırır. Tabii bunun yanında "benim bugün işin var bir gün düzene uymazsam sorun olmaz" diye düşünmekte bir diğer yanlış. Eğer planınızdan bir gün olsa şaşarsanız bir daha düzen tuturmamız zorlaşır. Son olarak sürekli yazı paylaşacağım diye yazılarımızın kalitesini düşürmememiz de bir diğer önemli husus. Yazı kalitemizden ödün vermeden ve düzenimizi bozmadan yazı paylaşmamız bize büyük faydalar sağlayacaktır.

Yazar hakkında: Ali Yatarkalkmaz

Ali Yatarkalkmaz
Merhaba ben Ali!. Bu blogda genellikle internet ve bilgisayar olmak üzere bir çok konuda yazılar yazıyorum. Bir yandan yeni şeyler öğreniyor bir yandan da bu öğrendiklerimi iszler ile paylaşıyorum. Hakkımda daha fazlası
Sevebileceğiniz Diğer Yazılarım × +

0 yorum:

Yorum Gönder