Neden Yazıyorum? Neler Öğrendim?

  1.5 yılı geçkin süredir bu blogta yazıyorum. Çok sık olmasa da ara ara neden yazıyorsunuz? ya da blog neden yazılır ki gibi sorular alıyor, görüyorum. Aslında bu soruyu kendime de sormuyor değilim.  Neden yazıyorum ki? Neden uzun uzun düşünüyor, neden uzun uzun araştırıyor neden bu site ile bu kadar uğraşıyorum? Aslında kendim de bu soruya net bir cevap veremiyorum. Yazmak bana yeni şeyler öğretiyor, öğrendiklerimi paylaşmak da mutluluk veriyor. Belki de yazmamdaki en büyük sebep de bu. Mutlu olmak.

  Aslında bu yazıyı yazarken bile neden böyle bir yazı yazdığımı bile bilmiyorum. Eskiden yazı yazmak bana çok sıkıcı gelirdi, hiç oturup da yazı yazmak istemezdim. Sonradan resmen alışkanlığım oldu. Eskiden hep ne yazsam diye saatlerce düşünüp bulamazdım. Şimdi oturuyorum, düşünüyorum ve yazıyorum. Hiç bir zorluk çekmiyor ve yazmak bana başta da belirtiğim gibi mutluluk getiriyor. Yazılarımın okunması, gelen yorumlar yüzümde hep bir tebessüm oluşturuyor. Bu tebessüm de hep bir yazma isteği uyandırıyor bende.


 Biraz da neler öğrendiğime gelecek olursak bence en önemlisi okumayı ve yazmayı öğrendim. Çok okumayı sevemeyen biriydim ama blog yazmak bana okumayı öğretti. Anlatım bozukluğu nedir, noktalama işareti nedir bunları öğretti. Bunların yanında site nasıl kurulur, nasıl yönetilir, sitenin sosyal medya ayağı nasıl kontrol edilir, tema nasıl düzenlenir ve bunlar gibi bir çok konuyu da tabii ki bunların peşinden öğrendim. Hala da bir ok eksiğim olduğunu düşünüyorum. En büyük hedefim sitemin temasını sadece düzenlemek ve Türkçe'ye çevirmekten öteye götürüp tamamen kendim yapmak.

  Yazıyı da çok uzatmak istemiyorum ama tabii ki okuyucularımı yani sizleri de es geçemeyeceğim. Tüm bu mutluluğun, sürekli çimde oluşan öğrenme ve öğretme isteğinin, sürekli yeni şeyler yazma isteğimin tabii ki en büyük sebebi sizlersiniz. Sizin okumalarınız, yorumlarınız beni teşvik ediyor, kendimi ve sitemi geliştirmemi sağlıyor. Sizden de burada isteyeceğim bir şey var ki o da yorum yapmanız. Yorumlar konusunda önceki yazılarımda da bir çok kez yazdım. Bu yüzden burada uzun uzadıya bu konuya girip sizleri daha fazla sıkmayacağım. Yazılarımı okuduğunuz, yorum attığınız, benimle iletişime geçtiğiniz için hepinize teşekkür ederim. Blogumu okumaya devam etmeniz dileği ile :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Counter Strike Global Offensive Nasıl konuşulur?

Bettamın Kuyruğu Eriyor Ne Yapmalıyım?

Siteme Kimse Girmiyor Ne Yapmalıyım?

BTC Borsasına Girmeden Yapılacaklar

Rehber: Ubuntu (16.04) Kurulumu