Aliytrklkmz - Anasayfa

Genellikle internet ve bilgisayar üzerine yazdığım blogum.

Arama Yapın




Sayfalar




Rozetler

blog sözlük Olist Blogger Teması

Bloguma Gelmeyen Yorumlar Üstüne

4 Haziran 2017 Pazar - #
Uzun zamandır blog yazıyorum. Okunma sayım, tıklanma sayım gittikçe artıyor. Fakat sürekli yerinde sayan bir şey var ki o da yorum sayısı.  An itibar ile 48 tane yorum olan blogumun bu sayısını çok yetersiz buluyorum. Sizin ile iletişime geçmemin, sitemin doğru ve yanlış giden kısımlarını görmemin, eksiklerimi anlamamın en iyi yolu yorumlar. Sizden gelen yorumlar sayesinde yazılarıma yön veriyor, ne yazacağıma karar veriyorum  fakat maalesef bunu 48 tane yorumla -ki zaten 10 tanesi de cevap olarak kendi yazdığım yorumlar- yapmam çok zor oluyor. Bu nedenle sizden tek isteğim okuduğunuz yazılarıma olumlu ya da olumsuz yorumlar yazmanız. Bu yorumlarınız sayesinde bende sitemi çok daha iyi yerlere getirebilirim.



Yorumlar

  1. Ali Merhaba; bloglarımızın ziyaretçi sayıları her geçen gün artarken yorumların azalması büyük bir tezatlık. Ben de bu konuyu soru olarak geçen aylarda Funda (fundalina.com) ile yaptığım söyleşide kendisine de yöneltmiştim. Önümüzdeki Cuma, YouTube canlı yayınında da senin bu yazından alıntı yapıp konuyu canlı yayın konuğum blog yazarı Hasibe'ye (hasibegul.net) soracağım. Bir önceki yazını da internet günlükleri'nin bu haftaki bölümü için alıntılamıştım ama sanırım vakit bulup yazıyı yayımlayamayacağım. Yaşadığın yorumsuzluk sorunu sadece senin değil biz bütün blog yazarlarının ortak sorunu aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz için teşekkürler. İnsanın canını gerçekten çok sıkıyor bu tezatlık :/

      Sil