Kişisel

Blogumdaki Yenilikler

Bugün blogumda bir kaç değişiklik yaptım. Bu değişiklikler sayesinde mobile daha uyumlu bir hale gelen sitem bunun yanında göze daha fazla hitap etmeye başladı.
Bu yenilikleri yapmamdaki temel sebepler;

yenilikler


YENİLİKLER



  1. Sitemin mobil sürümünün çok hoş olmaması.
  2. Yeni yorum sisteminin diğer temama tam uyum sağlamaması.
  3. Eski temamın çok kullanışlı olmaması.
  4. Yorum seçeneklerinin kısıtlı olması.
  5. Aşırı karışık durması.
  6. https:// ile sorun yaşatması idi. Bunca sebep olunca bende yeniden ve uzun bir süre değiştirmemek üzere bir yeniliğe gitmeye karar verdim.
Yenilikler neler?
  • Sitemin masaüstü ve mobil teması tamamen yenilendi.
  • Yorumlar Google yorumlarından Disqus'a döndü.
  • Kullanışlılık artırıldı.
  • Site hızı artırıldı.
  • Mobil kullanım daha kolay hale getirildi.
  • Tema görsel olarak iyileştirildi.
  • Temada ve sitedeki ufak tefek Türkçe hataları giderildi.
Böylelikle sitem çok daha kullanışlı bir hal aldı. Yorumların Disqus'a geçmesi ile yorum atma işlemi daha kolay bir hale geldi. 

Hakkımda Ali Yatarkalkmaz

Merhaba ben Ali! Bu blogun yazarıyım. Blogumda genellikle internet ve bilgisayar olmak üzere bir çok konuda içerikler paylaşıyorum. Bir yandan yeni şeyler öğreniyor bir yandan da bu öğrendiklerimi sizlerle payalşıyorum.. Hakkımda daha fazlası

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.