Format Sonrası Yüklenecek Programlar Nelerdir?



Bu konu kişiden kişiye, kullanıma bağlı olarak değişebilecek bir konu fakat ben bugün temel her pcde bulunan programlardan bahsedeceğim.

=>Google Chrome, Mozilla Frefox vb İnternet Tarayıcısı
=>Kaspersky, Bitdefender Vb. Virüs Programları
=>CClenaer
=>Daemon tools Lite
=>Cd Burner Xp
=>Utorrent
=>Winrar
=>Unlocker
=>Notepad++
=>Vlc Media Player
=>Visual c++
=>DirectX
Bunlar ilk başta kurmamız gereken programlardan. Tabii hepsi sizin işinize yarayacak diye bir şart yok bu nedenle işinize yarayacakları seçip bu tür programları kurabilirsiniz.


Yazar hakkında: Ali Yatarkalkmaz

Ali Yatarkalkmaz
Merhaba ben Ali!. Bu blogda genellikle internet ve bilgisayar olmak üzere bir çok konuda yazılar yazıyorum. Bir yandan yeni şeyler öğreniyor bir yandan da bu öğrendiklerimi iszler ile paylaşıyorum. Hakkımda daha fazlası
Sevebileceğiniz Diğer Yazılarım × +

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Rica ederim. Değerli yorumunuz için ben teşekkür ederim.

      Sil
  2. YOK BAZILARI GEREKMEZ MESELA CD BURNER XP

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin genel olarak kullandığı programları yazmaya çalıştım. Zaten notta da belirttiğim gibi hepsi herkesin işine yaramaz. :)

      Sil