Yepyeni Bir Yolculuğa Merhaba!



Bugün ilk yazımı yazarak başlıyorum bende bu işlere. Blog yazmak hep hayalimdi, hep içimde yazmak vardı fakat ne zaman yazacağımı, ne zaman başlayacağımı bende bilmiyordum. Nasip bugüneymiş  yan, 01.01.2016 gününe nasipmiş.
  Blogumu açarken bir yandan etrafımda yeni yıl geldi diye havaii fişek atanlar var, bir yandan bizim evdeki kutlamalar devam ediyor. Ben ise neden böyle bir ortamda birden blog açmaya karar verdiğimi bilmeden yazıyorum. Bundan sonra da hiç düşünmeden hiç bilmeden yazmaya devam edeceğimi düşünüyorum. Yazacağım, gelişeceğim bu gelişim sürecimi mi de hep beraber göreceğiz.

   Bugüne kadar forumdan haber sitesine, hava durumu sitesinden oyun sitesine kadar bir çok site açmayı denedim. Bir çok yazılar yazdım fakat hiçbir sitenin kendime ait olduğu hissini tam yaşayamadım. Hep sitelerimi çok kısa sürelerde (en kısası 8gün en uzunu 7.5 ay) kapattım. hiç başarabildiğime gerçekten internet dünyasına girdiğim burada varlığımı kanıtladığıma inanmadım.  Ama bu blogumu açarken gerçekten içimde b"u site benim" diyebiliyorum. İnanıyorum! Bu sefer olacak.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Counter Strike Global Offensive Nasıl konuşulur?

Bettamın Kuyruğu Eriyor Ne Yapmalıyım?

Siteme Kimse Girmiyor Ne Yapmalıyım?

BTC Borsasına Girmeden Yapılacaklar

Rehber: Ubuntu (16.04) Kurulumu