Forum Sitesi Hala Kurulur Mu?






 İlk olarak şunu söyleyerek başlamalıyım benim sitemde daha çok yeni (daha doğrusu yazı paylaşmaya yeni başladım) ve öyle çok bir kullanıcım yok. Olmasa da yazı yazmaktan vazgeçmiyorum 1 kişi okusa bu bana mutluluk veriyor. Bu nedenle ilk yapmamız gereken çok kullanıcım olarak diye değil ben bu işten mutlu olacağım diye bir işe başlarsak başarılı olma ihtimalimiz yükselir. Şimdi konumuza geçecek olursak forum sitesi eskisi kadar kullanılmasa da büyük forumlar hala çok işlek. Sonuçta bu büyük forum siteleri de durduk yere büyük olmadı bizde bir forum (hatta herhangi bir site) açacaksak 1 ay kimse girmedi diye sitemizi kapatmamalı hatta tam aksine kimse girmiyorsa daha çok üstüne gitmeliyiz. Bu nedenle forum sitesi kurulmaz diyemem ama büyük bir sabır ve emek ister.
    Forumumuzu geliştirmek için neler yapabiliriz biraz bunlara da değinmek istiyorum. İlk olarak yapabileceğimiz şey kullanıcı bize gelmiyorsa biz ona gitmeliyiz yani ilk olarak bir yönetici hesabı birde normal hesap açın. Daha sonra normal hesaptan sürekli sorular sorup admin hesabı ile cevaplayın. Örneğin Şu model bilgisayar alınır mı diye kullanıcı hesabından soruyu sorun daha sonra admin hesabınıza geçin ve o modelin alınması/alınmaması gerektiğini nedenleri ile uzunca açıklayın. Tabii böyle onlarca hatta yüzlerce soru yazıp cevaplayın. Elbet ki bunlardan bir kaçı Google'de arama sonuçarında çıkar bu da kullanıcıların sitenize gelmesini sağlar. Sitenizde de birçok bilgiyi bulan bir kullanıcı siteye girmeye %90 devam edecektir. İkinci yol ise eğer bütçenizde uygunsa ilk olarak küçük çapta sitelere reklam verip sonra reklamları büyütmek olabilir ki amacınız benim gibi para kazanmak değil zaman geçirmek, site ile uğraşırken yeni bir şeyler öğrenmek ise reklama gerek bile yok. Bu arada ufak bir kullanıcı çekme taktiği olarak da ilk olarak arkadaşlarınızı siteye çağırırsanız başlangıçta kullanıcınız ve tabii ki konu sayınız çoğalır buda size + sağlar.

Yorumlar

  1. Sen mutlu ol diye yorum yaptım :)
    Güzel Blog

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Counter Strike Global Offensive Nasıl konuşulur?

Bettamın Kuyruğu Eriyor Ne Yapmalıyım?

Siteme Kimse Girmiyor Ne Yapmalıyım?

Rehber: Ubuntu (16.04) Kurulumu

Apu Nedir?