Akvaryum

Bettamın Kuyruğu Eriyor Ne Yapmalıyım?




Bettanın kuyruğunun erimesinin en önemli sebebi strese girmesidir. Bu nedenle ilk olarak buradaki  Balıklar neden strese girer? adlı yazımı okumanızı ve orada yazanlardan biri veya birkaçı varsa önce bu sorunları çözmenizi öneririm. Bunlar dışında benim de bettamın bir kaç kere kuyruğu eridi bunların en büyük sebebi kısa sürede bir olay yaşaması yerinin değişmesi gibi durumlardan kaynaklanır. Eğer yerini değiştirdiyseniz veya buna benzer bir şey yaptıysanız gözlem altında tutarak bir kaç gün beklemenizi öneririm. Eğer düzelme göremezseniz ciddi bir durum olabilir balığınız stres altında değil ve ve bir kaç gün içinde düzelme yoksa biran önce ilaç tedavisine başlamanızı öneririm kuyruk erimesi ölümcül bir hastalık olabilir fakat tedavisi doğru bir şekilde yapılırsa balığınıza hiç birşey olmadan kurtulur.

Hakkımda Ali Yatarkalkmaz

Merhaba ben Ali! Bu blogun yazarıyım. Blogumda genellikle internet ve bilgisayar olmak üzere bir çok konuda içerikler paylaşıyorum. Bir yandan yeni şeyler öğreniyor bir yandan da bu öğrendiklerimi sizlerle payalşıyorum.. Hakkımda daha fazlası

2 yorum:

  1. dostum balıklarda kuyruk erimesi bakteriyeldir. stress vs hastalıklarda tetikleyici yada hastalıkta ilerlemeyi hızlandıran sebeptir. ama kesinlikle hastalığın sebebi değildir. saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazım baya eski bir yazı o yüzden pek bakmadım eski yazılarıma. Çok sağolsun sizin sayenizde fark ettim. Bilgisayarıma geçi geçmez düzelteceğim. Tekrar çok teşekkür ederim.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.